3 Temmuz 2013 Çarşamba

Teen Wolf (Genel Bakış)

Açıkçası bu diziye başlarken ciddi şüphelerim vardı. Çok farklı veya eğlenceli olacağını düşünmüyordum. Bunun bir sebebi dizinin fazla basit bulduğum ismiyse, diğeri de dizi başladığı sıralar daha da yoğun olan fantastik dizi-kitap furyasının alıp başını gitmesiydi. Bu türden biraz sıkılmaya başlamıştım. Yine de yaz ayları olması sebebiyle, izleyecek daha iyi bir şey bulamadığımdan izlemeye başladım. Şimdi üçüncü sezondayız ve geçen salı dizinin beşinci bölümü yayınlandı. Bu sezonda da dizi, çıtayı daha da yükselterek devam ediyor. Bir gençlik dizisinden ummadığım bir başarı yakaladı.
Lydia, Jackson, Stiles, Alison, Scott, Derek

Birinci sezona başladığımda, sadece kurt adamlarla ilgili bir kitap okumamış veya dizi izlememiştim. Bu yüzden ilginç geldi sanırım, ayrıca Stiles karakterine de bayılmıştım (biliyorum, yalnız değilim :D). Derek, Stiles'ın Lydia saplantısı ve komiklikleri, Jackson'ın gıcıklıkları, Alison-Scott yakınlaşması, Alison'un ailevi problemleri, Scott'un kurtadamlıkla başa çıkma çabaları ve Lydia'nın ufak çılgınlıkları ile, ilk sezonu öyle aman aman kaliteli bulmasam da izledim. Yarabbi, her karakter de ayrı olaymış!

hunting things, saving people family business ^_^
Scott, Alison'ın içine düşerken,
Lydia da okula mı gidiyor 'Bugün Ne Giysem'e konuk mu oluyor belli değil.

Ve ikinci sezonda dumura uğradım. Bence dizi, cidden seviye atladı. Böyle düşünmemin tek sebebi, büyük bir etkisi olsa da, sadece değişen jeneriği değildi. Bir kere aksiyon seviyesi oldukça artmıştı. Kötü adam veya adamlar daha güçlü ve korkutucuydular. Bu tarz dizilerde bildiğiniz gibi aksiyon da kötülerin gücüyle doğru orantılı oluyor. Dizinin romantik unsuru Alison-Scott ilişkisi de seviye atlamıştı, artık birbirlerinin sırlarını biliyorlardı. Bu yüzden ,sezon finalinde trajik bir olayla ilişkilerine ara verseler de birbirlerine geri döneceklerine inanıyordum.
Kill them all! (Bu sahnede geçmese de, Gerard'ın mükemmel bir repliğidir)
O kadar iyi anlaşırlar ki!

Şu anda, üçüncü sezonda da, her sezonda olduğu gibi başlarında büyük dertler var. Bir alfa sürüsü ve insan kurban eden bir Darach. Şu kötü adamların gücüyle ilgili söylediğim şeyler var ya, alfa sürüsü diyorum! Yani bütün sürü alfa, liderleri de kurtadamları öldürdükçe onların gücünü emen değişik bir şey.
Alfa sürüsünden ikiz kardeşler. (Bence bu ikisi dizide kalıcı olabilir)
Güç emici, sürü lideri.

Bu tipler bu kadar güçle napcaklar, mezaramı götürcekler, onu daha kimse çözemedi. Fakat bu grup, Scott'ın sürüsü için büyük risk teşkil ediyor. Alfa sürüsüne Derek'i de istiyorlar. Derek'in onlara katılmak için tek yapması gereken ise kendi sürüsünden birini öldürmesi. Aksiyon, gerilim hat safhada.

Acıklı olsa da, bu sıralar salı günlerini heyecanla bekliyorum. Hayatımdaki aksiyon ihtiyacını dizilerden sağlıyorum, aynı zamanda romantizm, arkadaşlık.... Neyse bu yazı konudan sapıp kendine acımaya gitmeden burada bırakıyorum :D Keşke 12 bölüm olmasaydın Teen Wolf!

Diziyi izlemek isteyenler buradan ulaşabilirler.
Eklemek veya sormak istedikleriniz varsa yorum bırakabilirsiniz.
Başka dizi veya kitap yorumlamalarında görüşmek üzere ^_^

1 yorum:

  1. Sana katılıyorum ilk sezon çok basitti ama 3.sezon gerçekten çok kaliteli ve insanı bir sonraki bölümde ne olacağını merak ettiriyor.

    YanıtlaSil