6 Aralık 2013 Cuma

Kış Okuma Şenliği (Kasım)

Yazın yapılan okuma şenliğine de katılmıştım fakat kitapları önceden belirlediğimden kendimi çok sınırlanmış hissetmiştim. Okuyacağım kitaplar eğlenceden çok görev gibi gelmişti, bu yüzden etkinliği sadece iki, üç kitap okuyarak tamamlamıştım (bahaneleeer, bahaneler ^_^) Bu sefer kitaplarımı önceden belirlemedim ve sınav dönemim olmasına rağmen etkinlikten iki kitap okuyabildim. Etkinlik dışından da ise üç kitap okudum (Umutsuz, Ayaklı Bela, Ötekiler Arasında). Anlayacağınız bereketli bir ay oldu.




6. Kategori (15 puan): Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.
Bu kategori için Yaşar Kemal'in İnce Memed'ini okudum. Aynı kitabı yazar etkinliği kapsamında okuduğumdan bir taşla iki kuş vurmuş oldum. Kitapla ilgili yorumuma buradan ulaşabilirsiniz. 421 sayfa-Adam yay.

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere.
Bu kategori için ise F. Scott Fitzgerald'tan Muhteşem Gatsby'i okudum. Henüz filmini izlemedim ama mutlaka izleyeceğim. Parti sahnelerini gerçekten merak ediyorum ama Gatsby'nin hayalkırıklığına bir kez daha katlanabilecek miyim bilemiyorum. 201 sayfa-Artemis yay.


Pek sevgili Pinuccia gibi benim de 35 puanım oldu ^_^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder